Известие

Collapse
No announcement yet.

неработещи чистачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • неработещи чистачки

    Здравейте приятели

    днес в дъжда едното ми положение на чистачките отказа, а именно първото положение за бързина. Като го включа прави едно почистване и спира, значи това е две щраквания на долу. При три щраквания работи на най бързото положение, при едно работят интервалите средното положение не работи. Предположения.

    Търсих в темите но освен смяна на чистачките друго не открих.

    Поздрави
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

  • #2
    Поне кажете къде се намира релето защото сигурно има такова.

    Поздрави
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

    Comment


    • #3
      И на мен ми изникна някакъв проблем .Като ги пусна на първото ми положение(там са ми интервалите)както си почистват с интервали от време на време почват да чистят постоянно без да спрът.Изключвал съм ги от лостчето направо но не спират пак.Спират когато си изкат.Съмнявам се във някакъв си КРАЕН ИЗКЛЮЧВАТЕЛ.Той давал инфо на моторчето че са достигнали някакво си положение.Ако не работи коректно значи и чистачките ще се еб...т.Самоче не съм го намерил още къде е.
      Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
      Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

      Comment


      • #4
        При мен се оказа че едната пъпка която се движи по пистите се е изместила и контактува само с едната писта. Наместих я и всичко стана ОК.

        Поздрави
        алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
        алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
          При мен се оказа че едната пъпка която се движи по пистите се е изместила и контактува само с едната писта. Наместих я и всичко стана ОК.

          Поздрави
          Колега би ли обяснил каде се намира тази писта благодаря !!
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2'0

          Comment


          • #6
            Като отвориш блока на ръчките и на едната част са медните писти/пътеки/.

            Поздрави
            Дамян
            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

            Comment


            • #7
              Колега благодаря за бързия отговор.Поздрави!!
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2'0

              Comment


              • #8
                Преди време и при мен се появи ефекта на побърканите чистачки, който се засилваше с увеличаването на влагата. Най-неприятното бе, че в един момент като сработи защитата им си спираха където им падне и ти нищо не можеш да направиш, докато не мине малко време. Доста време се изтормозихме с половинката ми карайки така, докато една събота ме обзе ентусиазма и разглобих прословутия блок на чистачките (след серия проверки вече бях убеден, че проблема е в него). Неприятно е свалянето на корите и раментата, но после е лесно. Противно на очакванията ми, ситуацията далеч не бе толкова зле, колкото очаквах и с малко намеса вече всичко е наред. Идея си нямам колко би струвал този блок втора ръка, но съм сигурен, че моя сега ще надживее и нов.
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 12.2000г.
                “Неразумно е да бъдеш прекалено сигурен в мъдростта на един човек. Здравословно е да си напомняш, че и най-силния може да прояви слабост, както и най-мъдрия може да сгреши.” - Махатма Ганди

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vidinski Покажи съобщение
                  Преди време и при мен се появи ефекта на побърканите чистачки, който се засилваше с увеличаването на влагата. Най-неприятното бе, че в един момент като сработи защитата им си спираха където им падне и ти нищо не можеш да направиш, докато не мине малко време. Доста време се изтормозихме с половинката ми карайки така, докато една събота ме обзе ентусиазма и разглобих прословутия блок на чистачките (след серия проверки вече бях убеден, че проблема е в него). Неприятно е свалянето на корите и раментата, но после е лесно. Противно на очакванията ми, ситуацията далеч не бе толкова зле, колкото очаквах и с малко намеса вече всичко е наред. Идея си нямам колко би струвал този блок втора ръка, но съм сигурен, че моя сега ще надживее и нов.
                  Колега хубаво е,че си решил проблема-защо не споделяш как?
                  Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                  Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                  Comment


                  • #10
                    Тъй-като както описах проблемът бе в електрония блок, за да не подвеждам хора с малко или никакви познания в електротехниката и опит в ремонта на електроника да предприемат каквито и да било действия с неясен резултат, съветвам при такива симптоми да потърсят услугите на професионалист.
                    Идеята на поста ми е да споделя, че при такивва симптоми, блока подлежи на ремонт и не е нужно да се закупува нов, още повече такъв но втора употреба, който най-вероятно ще има или ще е на път да даде същия дефект.
                    Alfa Romeo 166 2.4JTD 12.2000г.
                    “Неразумно е да бъдеш прекалено сигурен в мъдростта на един човек. Здравословно е да си напомняш, че и най-силния може да прояви слабост, както и най-мъдрия може да сгреши.” - Махатма Ганди

                    Comment


                    • #11
                      Миии то нали за това е форум,да споделяш.
                      Ако не ти се дава информация,една малка лъжа че ти го е оправил майстор е достатъчно.
                      Ама да казваш че ти си го оправил,и после да казваш че няма да "казваш" че да не объркаш някои да си взриви колата,е малко несериозно.
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        Миии то нали за това е форум,да споделяш.
                        Ако не ти се дава информация,една малка лъжа че ти го е оправил майстор е достатъчно.
                        Ама да казваш че ти си го оправил,и после да казваш че няма да "казваш" че да не объркаш някои да си взриви колата,е малко несериозно.
                        Напълно подкрепям колегата, целта на форума е да споделяме с какво сме се сблъскали и как сме решили проблема, а всеки сам може да реши дали ще се справи сам или ще отиде в сервиз и ако отиде поне може да насочи монтьорите.Аз не съм отварял този блок и ми е любопитно как става,още повече ,че вероятно се нуждае от профилактика от време на време.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          А защо не допуснете обратния вариант - повредата е оправена, наистина от майстор, а колегата vidinski, просто е решил да ни каже, че той САМ е оправил повредата........ и на мен понякога, тайничко (а може би и на повечето от вас) ми се е искало да напиша, че аз съм оправил нещо сложно и трудно, но.....не съм го правел, за да не изпадна в подобна неудобна ситуация, но не мисля, че е смъртен грях, все пак, не нападайте колегата, и той самия, явно не знае как точно е оправен проблема ;–)
                          sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                          Comment


                          • #14
                            Колеги, мога да споделя до най-малки подробности как си разреших САМ проблема, но пак казвам - това не беше целта на поста ми. Започвате да ми звучите като лисицата и гроздето. Хайде да не се обиждаме, какво ще кажете?
                            Alfa Romeo 166 2.4JTD 12.2000г.
                            “Неразумно е да бъдеш прекалено сигурен в мъдростта на един човек. Здравословно е да си напомняш, че и най-силния може да прояви слабост, както и най-мъдрия може да сгреши.” - Махатма Ганди

                            Comment


                            • #15
                              Колега, като чета постовете, не виждам някой да те е обидил, аз пък даже се опитах да те защитя, но стана като в лафа "направи добро и яж л...о" . Колкото до проблема - евала, че си го оправил, без значение как, сам ли, с приятел ли или пък с майстор, повечето колеги, както и аз, просто искахме съвет, акъл, помощ - както искаш го наречи, форум е все пак, от тук нататък, избора е твой - ако искаш, сподели как САМ си оправил проблема, ако пък не е било сам - обади се на майстора или приятелчето-помощник, утре (сега вече е късно, човека сигурно е легнал), и го поразпитай деликатно, под предтекст, че си се сетил и ти станало интересно или пък си спорел с приятел, относно въпросния ремонт, пък после драсни тук някой ред, от ТВОЕ име, ние "лисиците" ще си траем, ще благодарим и няма да разпитваме за подробности около "киселото грозде" - кой, какво, кога, защо и т.н., ако пък не искаш да споделиш - жив и здрав да си, мир да има.
                              sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                              Comment

                              Working...
                              X